My fashion wishlist

Vandaag besloot ik een artikel over fashion te posten. Natuurlijk, deze blog heet niet voor niets een beautyblog, maar je kunt toch niet altijd over make-up en schoonheid praten? Dat wordt immers een beetje saai. En daarom nu mijn fashion-wishlist voor deze winter. Enjoy!

H&M

hm colsjaal beige

Ik ben al heel lang op zoek naar een leuke colsjaal en deze is een mooie kleur (past goed bij mijn donkergrijze/zwarte jas) en heeft een zacht prijsje. Cynthia van Misslipgloss vertelde laatst over de sjaals van Brr, maar die zijn (jammer genoeg) toch écht iets te duur voor mijn budget.

Colsjaal in zwart, donkergrijs, beige en rood €7,95

hm ring veren

Deze ring is echt prachtig! Hij is er wel alleen nog in M/L, terwijl ik behoorlijk smalle vingers heb.

Ring €4,95

hm jeans donkerrood

Weer eens iets anders dan blauw of zwart! Normaal vind ik gekleurde spijkerbroeken niet zo mooi, maar deze viel me meteen op toen ik hem op de H&M-website zag.

Spijkerbroek €29,95

hm tas

Deze tas is ook weer zo mooi. Het is imitatiebont (ik koop uit principe geen echt bont). Als het echt bont was, had hij trouwens ook niet zo goedkoop kunnen zijn, haha!

Tas €29,95

Welikefashion.com

Vero Moda Very Top Susan Mae

Dit shirtje vind ik supermooi! Donkerblauw staat me over het algemeen goed en de pailletjes geven het geheel iets feestelijks.

Shirtje van Vero Moda Very  €34,95

Just Female Tanktop Two Feather

Ik vind de veren op deze top zo mooi!

Top van Just Female afgeprijsd van €34,95 naar €24,47

Modstrom Sweater Gipsy

Een iets duurdere versie van de ombre trui van H&M (hier is een link) . Persoonlijk vind ik deze mooier. Ik weet niet waarom, deze ziet er toch iets mooier en meer afgewerkt uit. Maar de prijs, ouchh..

Trui van Modstrom €89,95

Dat was mijn wishlist dan weer! Zoals je ziet is het niet heel veel, ik heb mezelf een beetje kunnen inhouden.

Geef een reactie

