Catrice nagellak 550 Marilyn & Me

Vandaag is het tijd voor een nagellakreview! (alweer? Ja, alweer. Maar er komen nog wat niet-nagelgerelateerde posts aan!) Ik reviewde in mijn vorige post al een Essence lakje van de Twilight collectie. Nu is het tijd voor een ander budgetmerk: Catrice. Zoals je al aan de titel kunt zien, heb ik nagellak nummer 550. Marilyn & Me gekocht, een heerlijk kerstig kleurtje!

Ten eerste een positief punt: de prijs. Dit lakje kostte me namelijk maar €2,70, wat echt geen geld is. Zelfs niet na de prijsverhoging van 20 cent. (Eerst waren de Catrice nagellakjes €2,50. Dat is wel een makkelijker bedrag om mee te rekenen als je meer nagellakjes koopt, maar verder maakt het niet heel veel uit)

De verpakking ziet er erg mooi uit. Hetzelfde als het Essence-lakje van de vorige post, lekker groot met een zwarte dop. Het ziet er helemaal niet goedkoop uit, die €2,70 zie je er niet aan af. Wat wel een beetje jammer is, is dat je vingerafdrukken en stof duidelijk ziet op de doppen. Maar dat is wel erg kritisch.

Marilyn & Me is een rood lakje met rode glitters erin. Prachtig! En heel geschikt voor de feestdagen. Je zou misschien een nail art kunnen doen met donkerblauw en goud, of paars en goud. Dat zou hier heel goed bij passen.

Ik ben geen kei in nagels lakken (verre van zelfs) en gecombineerd met weinig geduld resulteert dat in verpeste nagels. Zo was dat ook het geval met de nagel van mijn middelvinger.

Een minpuntje is dat Marilyn & Me wel drie laagjes nodig heeft om volledig te dekken. Maar ach, voor €2,70 wil ik best nog een keer met het kwastje over mijn nagel.

Geef een reactie

