Essence Twilight Breaking Dawn make-up collectie – nagellak 01 Jacob’s Protection

Ik schreef hier al over de Essence Twilight Breaking Dawn make-upcollectie, gebaseerd op het laatste deel van de populaire Twilight Saga die nu in de bioscoop draait. In deze collectie zitten ook nagellakjes. Daar heb ik er één van: nummer 01 Jacob’s Protection en die ga ik vandaag aan jullie laten zien.

Allereerst: het flesje. Het is een groter flesje dan de Essence lakjes die in de vaste collectie zitten, hij is ongeveer even groot als de flesjes van de Catrice nagellakjes. Daar doe je best lang mee.
Het kwastje is breed, maar een beetje stijf. Verassend genoeg lakt dat heel fijn, het stugge kwastje zorgt ervoor dat de nagellak ook daadwerkelijk op je nagels komt en niet op je nagelriemen, vingers of kleren (wat bij mij vaak het geval is)

Er zitten in totaal 4 nagellakjes in de collectie. Ik heb 01 Jacob’s Protection. De andere kleuren zijn: 02 A Piece Of Forever (goud) 03 Alice Had A Vision – Again (zwart met paarse glittertjes) en 04 Edward’s Love (zwart met zilveren glitters)

Helaas moest ik deze foto’s ’s avonds maken en dus is het licht niet geweldig.

Het lakje dekt met twee laagjes heel goed, ik zie nergens de tips van mijn nagels door de lak komen. De kleur komt op deze foto niet zo goed over, in het echt is hij veel mooier. Hij is erg bijzonder (tenminste, ik heb hem nog niet eerder gezien!): zwart met licht- en donkerblauwe glitters erin, die op deze foto niet zo goed te zien zijn. Op het eerste gezicht lijkt de kleur zwart, maar kijk je beter, dan zie je de blauwe glitters.

Eindoordeel
Ik ben erg tevreden over dit lakje van Essence. Het kwastje lakt fijn, het flesje is lekker groot, de kleur is mooi en hij dekt in twee laagjes geweldig. Wat wil je nog meer?

Geef een reactie

