Twilight Breaking Dawn part 2 – make-upcollectie/shoplog

Hoewel de laatste Twilight-film gisteren pas uitgekomen is, lag de gelijknamige make-upcollectie van Essence al vanaf begin november in de winkels. De collectie viel me vorige keer dat ik in de Kruidvat was al op. Vooral de losse oogschaduws spraken me aan. En dus was ik vandaag weer in de Kruidvat. Niet alleen om te kijken dit keer, maar om een aantal producten mee te nemen. (Ik ben ze nu aan het testen. Een review volgt nog!)

Normaal vind ik Essence er altijd een beetje goedkoop uitzien, maar deze producten zien er goed uit. Het kan beter op sommige punten, maar het is al een stuk beter dan de vaste lijn van Essence. Het Twilight-lettertype op de producten is leuk en de namen zijn goed bedacht (alleen.. waarom hebben de lipstick, shimmering powder en blush een nummer als er maar één kleur van in de collectie zit?). Ondanks de een-kleur-nummers.. goed gedaan, Essence!

De collectie bestaat uit vier nagellakjes (waarvan het gouden lakje verdacht veel lijkt op die uit de Guerlain-kerstcollectie) waarvan ik alleen 01 Jacob’s Protection heb (de vierde van rechts op dit plaatje) De andere lakjes heten (van links naar rechts) 03 Alice Had A Vision – Again, 02 A Piece Of Forever en 04 Edward’s Love.

Ook zitten er vier losse oogschaduws in de collectie. Daarvan heb ik 02 Alice Had A Vision – Again (rechtsboven) en 04 A Piece Of Forever (linksonder). De andere kleuren zijn 01 Jacob’s Protection (linksboven) en 04 Edward’s Love (rechtsonder)

Ook zitten er twee lipglossjes in de collectie. Ik heb de rode, 02 Renesmee Red. Het andere glossje heet 01 Alice Had A Vision – Again.

Ook zit er nog een shimmering powder (Bella’s Secret) een blush (Renesmee Red) een lipstick (A Piece Of Forever) en twee eyeliners (o1 Alice Had A Vision – again en 02 Jacob’s Protection) in de collectie, maar die heb ik niet gekocht.

De powder..

De blush..

De lipstick..

..en als laatste de eyeliners.

Geef een reactie

