AXE Anarchy for Her deodorant

Misschien is het wat laat omdat hij al een tijdje in de winkels ligt, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen… Dus hier is mijn review van de AXE Anarchy for Her!

Allereerst de verpakking. Ik vind de twistdop een groot pluspunt, zo raak je de dop niet kwijt (wat bij mij ALTIJD gebeurt). En het is erg grappig om je moeder of je vriendinnen te zien terwijl ze uit alle macht de dop proberen open te maken. Totdat je ze uiteindelijk het twistdop-systeem uitlegt… LOL. Daarnaast is de verpakking lekker klein en handzaam, zodat ‘ie makkelijk in je tas/sporttas past. (Altijd handig met een te kleine, volgepropte rugzak/gymtas)

De geur vind ik heerlijk!  Eerst is hij nogal zoet, maar later op de dag wordt hij frisser van geur. Dan ruik je het bloemige meer, terwijl je in het begin de vanille meer ruikt. De houdbaarheid is goed, maar kan beter (op een normale schooldag blijft hij niet tot ’s avonds hangen, terwijl ik gewoon een normale hoeveelheid gebruik) Over de houdbaarheid tijdens het sporten kan ik nog niet zoveel zeggen, morgen heb ik pas gymnastiek. Morgenmiddag zal ik dat er even aan toevoegen!

Al met al vind ik dat AXE er goed aan heeft gedaan juist deze geur te kiezen. Hij is lekker fris en zoet en ik denk dat heel veel mensen deze geur lekker zouden vinden. De twistdop is ook erg handig. De houdbaarheid is zoals ik al zei minder goed dan sommige andere merken deodorant, maar goed genoeg voor een normale schooldag.

AXE Anarchy for Her €4,99

Geef een reactie

