Beauty personality

beauty personality

Veel blogs gooien er af en toe ook een persoonlijke post tussendoor, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.. Dus bij deze: Mijn post voor vandaag!

Voor 200 euro shoppen bij de drogist (één uitkiezen, je mag niet naar meerdere) of bij de parfumerie?
Bij de drogist. Bij de DA hebben ze ook Collistar en Pupa en, the very best of all, Essie komt in maart naar DA en Etos!!! (lees het artikel op www.misslipgloss.nl ) Bij welke drogist, oef dat is moeilijk, maar ik denk dat ik dan voor Etos kies. Ik heb nog niks van MNY (wat in NL alleen bij Etos wordt verkocht) maar ben er wel heel nieuwsgierig naar..  en Essie komt daar rond februari/maart ook in de schappen te liggen! En btw.. wat moet ik met freaking dure cosmetica en 50 verschillende crèmes?

Super steil en glad, maar ongezond haar met gespleten haarpunten of een afro bos krullen die pluist als een gek maar wel gezond is?
Die afro bos met krullen dan. Ik vind de gezondheid van mijn haar belangrijker nu. Vroeger wilde ik het allerliefste van de hele wereld steil  haar maar nu ben ik trots op mijn curly hair. (Ik heb trouwens een holy mousse ontdekt)

China Glaze nagellak of Catrice nagellak?
Op dit moment China Glaze. Ik ben een echte Hongerspelen-fan (mijn bff en ik hebben ook al afgesproken om naar de film te gaan, wie ons brengt, etc.) Maar als de Hongerspelen-collectie niet uitgekomen was had ik voor Catrice gekozen!

Beauty must-have..
Het Sleek Original oogschaduwpalette, omdat je daar alle kanten mee op kunt én omdat hij lekker budget is: €7,- tot €9,-

Wil ik nog heel graag hebben..
De beide Naked-palettes!!! Maar ook wil ik make-up van MNY (het goedkopere zusje van Maybelline met prijzen tot ongeveer 5 euro), Sleek blushes en Kat von D oogschaduwpalettes eens uitproberen.

Holy grail..
Mijn John G oogschaduwbasis, hij maakt van mijn slecht gepigmenteerde duo van Essence van een paar jaar geleden een goede oogschaduw duo, nou als een product ervoor zorgt dat ik make-up weer goed kan gebruiken doe ik het nooit meer weg (gierigaard die ik ben)

Look die ik nog eens wil maken..
Een vlinder look, en nee niet op een kinderachtige manier maar op een mooie, dromerige manier.

Celeb die ik absoluut een keer wil opmaken..
Taylor Swift. Niet omdat ze lelijk is ofzo, maar ik hou gewoon heel erg van haar liedjes!

Must-have kwast..
Een platte oogschaduw kwast, omdat je oogschaduw met veel fall-out daarmee mooi kan opbrengen.

Als je dit zelf ook wil doen heb ik daar geen problemen mee, maar copy-paste mijn post alsjeblieft niet. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martje
    Mrt 13, 2012 @ 15:13:45

    Dankje voor je hulp op veracamilla.nl
    en leuke blog!
    xx

    p.s. hoe oud ben jij?

    Beantwoorden

  2. springvibes
    Mrt 19, 2012 @ 16:30:26

    Leuk artikel! Ook leuke blog (:
    x SpringVibes

    Beantwoorden

Geef een reactie

