2 look-mascara’s

Sorryyyy dat ik zo lang niet gepost heb.. maar nu een artikel over een soort mascara die mij opviel. 

Tegenwoordig hebben veel merken een 2 look-mascara, een mascara die wel gewoon één borsteltje heeft, maar als je het borsteltje eruit haalt via de lichte-look/look 1-knop gaat er meer mascara van het borsteltje af en worden je wimpers dus dunner. Welke vind ik nou de beste? En welke zou ik kopen?

Rimmel (€12,95)

Look & feel: Een 6. Kan beter (het ziet er nog wat simpeltjes uit) maar het is niet heel erg. (zie plaatje)

Verschil tussen de 2 looks: Redelijk, bij look 2 zit er wel wat meer mascara op het borsteltje dan bij look 1

Zou ik hem zelf kopen? Mwwaaa neu, ik ken tig andere mascara’s die ik sneller zou kopen dan deze. Ik vind hem de prijs van 13 euro niet waard zo op het eerste gezicht.

Algemene verwachtingen: Gemiddeld.

Essence (€3,29)

Look & feel: een 3. Hij ziet er echt super kinderachtig uit zo met dat roze en paars.

Verschil tussen de twee looks: niet. Ik zag in de winkel echt 0,0% verschil, er zat precies dezelfde hoeveelheid mascara op het borsteltje bij look 2 als bij look 1.

Zou ik hem zelf kopen? Echt niet! Ik vind hem echt crap zo op het eerste gezicht. Ook al is hij lekker budget. Ik heb al 2 mascara’s van Essence gehad: de eerste (No Limits volume mascara) ging na 2 dagen kapot en de tweede  (Lash Mania) bleef heel maar plakte mijn wimpers aan elkaar en had een veel te groot borsteltje.

Algemene verwachtingen: Slecht. Soms heeft Essence wel wat moois (zoals de quads en de nieuwe limited edition die nu in de Kruidvat ligt (love that snowflakes!)) maar dit geeft echt een slechte indruk.

Catrice (€4,49)

Look  & feel: love it! Zwart en zilver + glimmend. Ik ben echt een sucker voor mooie verpakkingen (ik geloof dat nog veel meer meiden dat zijn)

Verschil tussen de twee looks: Redelijk tot goed. Er zat meer mascara op het borsteltje bij de 2e look dan bij de eerste.

Zou ik hem zelf kopen? Als ik geld had: Ik denk het wel. (er zit echt o,o euro in mijn spaarpot op het moment)

Algemene verwachtingen: Goed. Ik lees trouwens overal goede reviews over de producten van Catrice, fijn dat dit merk een manier heeft gevonden om budget toch goede cosmetica uit te brengen!

Morgen een artikel over de nieuwe Limited Edition van Essence!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. axelleeee
    Feb 09, 2012 @ 21:10:06

    dan zal ik eens voor die van catrice gaan kijken dan !

    Beantwoorden

  2. lois
    Feb 23, 2012 @ 17:09:06

    2 looks mascaras hebben gewoon 1 borsteltje alleen als je de dunne wilt moet het borsteltje door het stokje van de dikke heen en daardoor gaat er veel mascara af zodat als je hem gebruikt je wimpers minder dik worden.

    Beantwoorden

Geef een reactie

