Tag: Wat heb je liever?

My First Tag!


Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Een snor vind ik echt not-done dus ik ga wel voor de geen wenkbrauwen, er bestaan toch een heleboel wenkbrauw producten zoals potlood en poeder.
Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Nou dan ga ik voor de perfecte nagels want het is zo irritant als je nagel scheurt vind ik.
Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Dan kies ik voor het haar op mijn voeten, ik haat kort haar. Dan maar opsteken/invlechten zodat ik er niet constant over struikel.
Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?
Een smokey eye is toch wel wat heftig voor naar school, zelfs als je nude kleuren gebruikt maar als ik de andere optie kies kan ik ook geen mascara meer gebruiken. De smokey eye dan maar.
Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Deze is lastig.. Rode wangen dan maar, ik kan ze altijd nog verdoezelen met foundation of iets dergelijks.
Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Het is super zielig voor de diertjes maar ik gebruik dan wel de cosmetica die op dieren is getest. Ik weet dat veel mensen hier tegen zijn en als iemand alleen maar producten gebruikt die niet op dieren zijn getest dan vind ik dat knap, respect daarvoor.
Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Ik heb al gelige én scheve tanden maar een recht gebit vind ik belangrijker. Doe die dus maar.
Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Nou die is makkelijk, ik zou zo nepziek kunnen zijn dus doe dat maar.
Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Ik draag super graag crackle lak en ik heb een hekel aan chip lak dus ik ga wel elke dag boenen. Maar ik mocht toch geen nagellak meer gebruiken (zie tweede vraag)?
Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Ik haat stank, hoe minimaal ook, dus dat is dan jammer voor mijn huid maar ik wil wel lekker ruiken.
Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
De kinky kleur. Ik denk dat het dan paars wordt. Ik bedoel, ik ben nog veel te jong voor grijs!!
Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Ik scrub mijn gezicht sowieso al nooit dus doe mij die maar.
Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Panda ogen, te donkere/lichte lipliner is echt not-done.
Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Nooit meer bij de parfumerie, ik kan dat Naked palette ook wel online kopen.
De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen make-up dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorging) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Oh nou die is makkelijk, mijn stash is zoveel minder waard dan 250 euro. En dan kan ik waarschijnlijk mijn hele wishlist kopen.

Ik zou niet weten wie ik nu moet taggen dus ben jij nog niet getagd wijd er een post aan!

Geef een reactie

