Dank U sinterklaasje..

Nee ik geloof niet meer haha, maar omdat mijn zusje nog gelooft (schattig toch ;)) heb ik ook iets van Sinterklaas gekregen. Dus nu ben ik ieeehhh happy want nu ben ik één van de gelukkigen die in het bezit zijn van een Sleek I-Divine Original palette!

Sleek I-Divine Original Palette

Sleek I-Divine Original Palette

Deze foto komt overigens van Pretty Please, daar verkopen ze hem ook dusss.. als je hem wilt halen..

Het is een heel mooi palette met 12 kleuren: een matte zwart, een shimmery paars, een frosty donkerblauw, een shimmery lichtblauw, blauwgroen en lichtgroen, een shimmery mosgroen, een heel lichtgouden kleur, een goud-roze shimmery kleur, een donkere shimmer pompoen kleur, een lichte shimmery pompoen kleur en nog een donkere mosgroene kleur. Er zit heel veel pigment in, dat is heel prettig voor het weinige bedrag: €7,25 voor een palette van 12 kleuren! Dat is heel erg weinig, daarmee is Sleek één van de beste merken wat betreft prijs-kwaliteitverhouding. Swatches en foto’s volgen nog, eveneens als looks! Op Beautytreat kun je overigens wél swatches bekijken, link : http://www.beautytreat.nl/reviews-swatches/diverse-merken/sleek-cosmetics/sleek-original-review-en-swatches/

De Pout Polish (kleur Pink Cadillac) en de two-step mascara zijn trouwens ook fabulous. Ik hoef maar een heel klein beetje aan te brengen van de Pout Polish om een lichtroze kleurtje op mijn lippen te krijgen. De mascara is voor zover ik ontdekt heb waterproof, ook heel handig want ’s ochtends gaap ik veel, en als ik gaap krijg ik tranen in mijn ogen (waarom weet ik niet) Duss..

(realiseer me nu pas hoe ontzettend hysterisch melig dit allemaal klinkt)

Dank U Sinterklaasje! (lees: ouders)

Ik heb voor de rest gekregen o. a.

– De resterende 3 boeken van de Twilight Saga (Twilight, Nieuwe maan en Morgenrood, Eclips was al in mijn bezit)

– Een chocoladeletter (onmisbaar)

– Een schetsboek (Be creative girl!)

– Een nieuwe trui (Zit lekker, staat goed; doe hem nooooit meer uit!)

– Een DS game (ja, heb nog steeds een DS (schaam, schaam, blush blush)

Wat hebben jullie via lootjes trekken en/of juten zak-pakjesavond gekregen? Let me know!

Geef een reactie

