Sleek Cosmetics

Ik kan weer véél spullies aan mijn wishlist toevoegen. En vooral van Sleek. En dat komt hierdoor..Ik zat wat rond te snuffelen op PrettyPlease toen ik daar via een link op Beautytreat (http://www.beautytreat.nl/) op kwam en ik zag een palette van Sleek daartussen staan, het I-Divine Original Palette. Ik nieuwsgierig natuurlijk, dus erop geklikt. En ik zag dat dit palette alle kleurtjes heeft die ik wil! I love that. Vervolgens zag ik ook nog de Sleek Pout Polish Pink Cadillac, de Sleek waterproof mascara en de Sleek kwastenset…  And so on.

Sleek Pout Polish Pink Cadillac

Sleek Pout Polish Pink Cadillac

Sleek I-Divine Original Palette

Sleek I-Divine Original Palette

Ik vond nog ff geen echt goede foto’s van de mascara en de kwastenset waar geen websitelogo op stond, sorry! Ga nog wel wat beter zoeken morgen of zo, zodat jullie ook de mascara en de kwastenset kunnen zien, want ze zijn awesome!

*Je kunt Sleek halen bij enchantra.eu of alicejo.com*

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. beautyblog10
    Dec 08, 2011 @ 16:17:43

    Fotoos vergeten te zoeken, sorry :$

    Beantwoorden

Geef een reactie

