China Glaze – Let it Snow

China Glaze heeft na de Haunted collectie weer een nieuwe collectie uitgebracht! Hij heet Let it Snow. And I love it! 

China Glaze - Let it Snow Collection - Winter 2011

China Glaze Let it Snow collectie - winter 2011

Ik ben dol op Kerstmis, omdat ik vlak daarna jarig ben (over ongeveer 25 jaar, als ik rond de 40 ben, vind ik het in tegenstelling tot veel veertigers waarschijnlijk nog steeds heerlijk om jarig te zijn) en deze collectie is heel geschikt om met Kerstmis te dragen. Zo zitten er donkergroene kleuren in (denk aan de kerstboom) en rode, gouden, metallic blauwe en zilveren kleuren (denk aan de kerstballen in de boom) en tenslotte ook nog twee topcoat-achtige glitterlakjes (denk aan de slingers in de boom) Van de metallic blauw zit er maar één in trouwens, die heet Blue Years Eve. Op de foto de vierde van links op de voorste rij.

Niet alle kleuren zijn goed te zien op de foto, maar volgens mij zijn de voorste (van links naar rechts): Icicle, Champagne Bubbles, Holly Day, Blue Years Eve en Ring in the Red.

Ik vind ze super leuk en ga ze zeker bestellen als ik weer wat geld heb! (Of ik kijk met Pakjesavond mams en paps lief aan 😉

Geef een reactie

