L’Oreal haarmousse

Ik heb sinds kort een mousse van L’Oreal voor mijn haar omdat mijn oude van Goldwell op was. Nou ja, wat zal ik erover zeggen.. best een goed product maar..

L'Oreal Studio Line Mousse

Dit is 'm..

.. ik vind het niet zo’n goed product. Mijn haar pluist er enorm van, dus het houdt niet goed, de Goldwell mousse deed dat veel beter. Ik krijg er wel mooie krullen van. Maar de houdbaarheid is niet zo goed dus. Ik zou dit product aanraden aan iemand die niet zulke sterke krullen heeft, meer golvend. Daar is dit product perfect voor. Mensen die sterkere, kroezende krullen hebben kunnen beter een product gebruiken met een sterkere houdbaarheid, bijvoorbeeld mijn eigen Goldwell Volume Mousse (grote grijze spuitbus met blauwe tekst) met houdbaarheidsfactor 4. Dat zal wel helpen bij mensen met ├ęcht sterke, pluizige krullen.

Geef een reactie

