Striped fashion

Ik heb opeens een gestreepte school. Dat wil zeggen, ik zie overal streepjesjurkjes en streepjesshirtjes en streepjesvestjes en streepjeshaarbanden. Veel andere bloggers hebben hier ook al over gepost maar mijn school loopt waarschijnlijk een beetje achter op de mode XD

De meeste streepjespatronen bestaan uit wit met dunne horizontale donkerblauwe/zwarte strepen. Het meest gedragen kledingstuk met streepjes is een tuniek met lange mouwen/mouwloos. Streepjestopjes zijn ook populair. Hier een paar foto’s met stripelooks:

Streepjes Model Elle

Een model in een gestreept shirt op de website van ELLE.

Now I’m off to sleep. Ik denk dat ik van streepjes ga dromen 😉

Geef een reactie

