Yaby Freestyle Palette + China Glaze

Sinds een tijdje ben ik aan het sparen voor een Yaby Freestyle palette met 5 oogschaduws erbij: Dragon Fruit(donkerroze tint) Strawberry Sherbet (lichtroze) Emerald Dragon (lichtgroen) Eggplant(blauw) en Tropical Ocean (ijsblauw) Ook wil ik daarbij dan nog 2 China Glaze lakjes bestellen, in de serie Island Escape: Papaya Punch en Senorita Bonita. Papaya Punch is een feloranje kleur en Senorita Bonita paars metallic. Ik heb alleen nog maar verschillende tinten roze 😛 ‘

Er volgen reviews van de Yaby make-up en de China Glaze lakjes zodra ik ze heb! De Yaby oogschaduws zijn helaas geen plaatjes van omdat ik dan nóg eens vijf plaatjes moest plaatsen; één voor elke oogschaduw. Het palette zie je hieronder, boven de lakjes.

Yaby Freestyle Palette

Yaby Freestyle Palette

China Glaze - Papaya Punch 

China Glaze Island Escape - Papaya Punch

China Glaze - Senorita Bonita

China Glaze Island Escape - Senorita Bonita

Geef een reactie

